Föreningen

Välkommen till föreningen 1300Rallycup

Beslut att starta denna förening togs av dåvarande SuzukiCups deltagare på deras årsmöte hösten 2011. Anledningen var att man efter 25 år tyckte det var på tiden driva cupen som en ideell förening med en styrelse, organisationsnummer och eget bankkonto.
Här är Du som är aktiv förare i Suzuki 1300 RallyCup självskriven medlem. Åker Du med, meckar eller på annat sätt är eller vill vara engagerad i vår verksamhet, ser vi Dej gärna som medlem.
Vill Du bara vara med och stötta oss hälsar vi Dej hjärtligt välkommen. Inget Guld och Gröna skogar utlovas, bara trevlig gemenskap i ett gäng som valt att köra rally på ett billigare sätt och där vi lär känna våra medtävlare på ett betydligt bättre sätt.
Vill Du vara med och få mer information om vad som händer samt påverka föreningens och Cupens beslut skall Du gå med. Medlemskap innebär rösträtt om Du fyller minst 16 år i år. Du får även delta i vår egen grupp på facebook och kommer att bli inbjuden i en sms-grupp där alla kan snacka med alla.
Medlemsavgiften är 100 kr som skall täcka lite administrationskostnader med hemsida och dylikt. Kontakta gärna någon av våra kontaktpersoner och betala in hundralappen till vårt BG 822-4073 eller Swish 1235351465.

Vid tävlingarna står vi självklart tillsammans.
Här ansöker Du om medlemsskap.
Här anmäler Du Dig till Cuptävlande.
Föreningen 1300 Rallycup
c/o Joacim Rydin, Åskog Björkmossen 1